Back to Nieuws & innovaties

#NOWORRIES, wat betekent het?

Published at:
#NOWORRIES, wat betekent het?

Je hebt onze hashtag vast al wel eens gezien, maar wat houdt #NOWORRIES eigenlijk in voor onze klanten, ons personeel en onszelf? Wij nemen je graag mee in het no worries gevoel en leggen dat even uit!

#NOWORRIES

De letterlijke vertaling van ‘no worries’ is ‘geen zorgen’ en dat is ook precies waar #NOWORRIES voor staat. Het ontzorgen van onze klanten, ons personeel en onszelf, dat is wat bij ons voorop staat!

Kor van der Flier vertelt: “No worries is een begrip, maar het gaat ons vooral om het gevoel dat wij mensen willen geven. Het gevoel dat het goed komt en dat je erop kunt vertrouwen dat wij de klus klaren. Het gevoel dat je er niet alleen voor staat, maar dat je het als team kunt oplossen. Het no worries gevoel is verweven in ons hele bedrijf: in de communicatie, het personeel, het machinepark en in de algehele uitstraling van het bedrijf.”

Ontzorgen van klanten

Ons eerste doel is om onze klanten te ontzorgen. Dit doen we door elke aanvraag van begin tot eind snel en kundig in behandeling te nemen.
Dit start al bij het opnemen van de telefoon of het snel beantwoorden van een mail. Meteen een antwoord krijgen op jouw vraag, dat is wat jij als opdrachtgever wilt!

“Doordat we veel kennis en ervaring hebben, komen we niet vaak voor verassingen te staan. We weten wat we op welk moment moeten doen. Hierdoor kunnen we snel schakelen en een plan van aanpak bedenken.” aldus Mark van der Flier. Hij vertelt verder: “We hebben de juiste mensen op de juiste plekken zitten en dat zorgt voor veel rust binnen het bedrijf. Hier zijn we dan ook trots op.”.

Ook tijdens de klus staan wij voor het ontzorgen. Zo is al het personeel goed opgeleid en word er duidelijk gecommuniceerd met de opdrachtgever. Onze medewerkers weten wat er van hen verwacht wordt en nemen dan ook als team hun verantwoordelijkheid.

Kor van der Flier vertelt: “Zelf komen Mark en ik met enige regelmaat langs op de klussen. Niet om ons personeel te controleren, maar om te kijken hoe het gaat en om onze betrokkenheid te tonen naar ons personeel en onze klanten. Soms nemen we zelfs gehaktballen mee en dan niet alleen voor onze jongens, maar voor iedereen die op de klus werkt, dus ook voor alle grondwerkers en opdrachtgevers. Je doet het namelijk samen!”

Ook hebben we nieuw en uitgebreid materieel, wat te zien is in onze thuislesvideo’s! Omdat we werken met het nieuwste van het nieuwste, kunnen we diverse specialismes uitvoeren en minimaliseren we de kans op kapotte machines.

“Het kunnen vertrouwen, dat is #NOWORRIES voor mij!”

We vroegen ook ons personeel wat #NOWORRIES voor hun betekent.

Een medewerker vertelt: “Bij Van der Flier Groep zien we niet zo gauw problemen. We zien juist oplossingen en kansen en dat is #NOWORRIES richting de klanten, maar ook voor ons als personeel is altijd alles goed geregeld. Ik zit geregeld over ver en werkelijk alles wordt voor me geregeld. Ik hoef me nooit druk te maken en dat vind ik wel echt #NOWORRIES. Ik kan erop vertrouwen dat alles goed geregeld is.”

 

“#NOWORRIES, dat betekent letterlijk geen zorgen. Als ik ergens niet uitkom is er nooit reden tot paniek, ik kan altijd terugvallen op mijn collega's.
Ook bij projecten die lastig verlopen is er geen reden tot wanhoop, uiteindelijk komt altijd alles weer op zijn pootjes terecht als je maar blijft focussen op een goed eindresultaat. Van het leren van fouten kan geen studie of cursus tegenop en daarom mag je best een keer op je bek gaan.”

Gewoon doen!

“Wij zijn allebei erg relaxt en maken ons niet snel druk. Dit komt omdat we niet nadenken over problemen die er niet zijn. Je kunt 101 problemen van tevoren bedenken, maar uiteindelijk kom je er pas achter wanneer je het gedaan hebt. Bovendien zijn problemen er om op te lossen en dat is wat wij mensen ook mee willen geven. Je kunt ontzettend veel problemen in kaart brengen, maar je komt er maar op één manier achter en dat is gewoon doen!”