Publiziert am:
Het nieuwe logo!

Op de promotiedagen in Groningen blikten we terug op vroeger, omdat we een sprong vooruit gaan maken. Velen van jullie vroegen aan ons wat die sprong in ging houden. We hielden onze monden dicht en bereidden alles op de achtergrond voor. Nu is het tijd om naar buiten te treden met ons nieuwe logo en wij leggen je graag even uit waarom een nieuw logo, waar staat het logo voor en wat gaat er veranderen.

Tromgeroffel…!!

Hier is hij dan, het nieuwe logo van Van der Flier Groep! Je kent ons als de probleemoplosser, de partij die graag kennis deelt, luistert, de dialoog aangaat, leergierig en nieuwsgierig is. We weten waar we over praten. Wij denken altijd in oplossingen en komen met innovatieve ideeën. We werken hard, maar ook slim, hebben plezier in het werk en zijn duidelijk in wat we willen en kunnen bieden. Wij zijn niet bang om tot onze enkels in de modder te staan en pakken een klus vol energie aan!

Wij handelen vanuit de gedachte #Noworries, overal is namelijk een oplossing voor! Dat is Van der Flier en dat mag je verwachten van iedereen die er werkt. Zo zijn we bijvoorbeeld snel en flexibel in onze planning en maken we ons niet snel druk. En precies om deze kernwaarden staat de olifant bekend! Bovendien houden wij van simpel en daarom geven we de olifant zo minimalistisch mogelijk weer.

Ook zijn we innovatief en hebben we een eigen lettertype laten ontwikkelen. Alle letters zijn vrijgezogen door onze grondzuigauto’s en dat verklaard de rechte lijnen binnen de letters. Niet alleen het lettertype is lekker creatief, ook met onze flyers slaan we een nieuwe weg in. Zo hebben we geen lange teksten meer op onze flyers, maar korte duidelijke kreten. Deze kreten geven je in een oogopslag inzicht in waar je onze diensten voor kunt gebruiken.

De komende tijd zal je dit nieuwe logo op al ons materieel zien verschijnen en wij zijn benieuwd naar jouw reactie!

Waarom een nieuw logo?

Het is tijd voor een passende verandering binnen Van der Flier. De afgelopen twee jaar hebben wij hard gewerkt aan onze positionering, strategie en onze marketinguitingen. We hebben geïnvesteerd in nieuw materieel, opleidingen en nog veel meer! We hebben dit een vleugje oranje, een lepel creativiteit en een scheut professionaliteit gegeven. Wij zijn klaar voor de volgende stap en met ons nieuwe logo richten we ons op de toekomst.

Richting de toekomst

Wat de toekomst precies gaat brengen is natuurlijk lastig ze zeggen. In onze sector zijn namelijk veel ontwikkelingen op dit moment, maar wij gaan zeker door met het uitbreiden van ons oranje machinepark. Drie grote zuigende tienwielers zijn besteld en zullen in 2020 geleverd worden. Bovendien blijven we lekker bezig met het ontzorgen van jou als klant! Dus #Noworries alleen ons logo en huisstijl veranderd en verder blijven we lekker onszelf!